№
п/п |
КТС, напрамкі дзейнасці | Час
правядзення |
Адказныя |
1 | Правесці навучанне правілам бяспечных паводзін ў час летніх канікулаў з вучнямі 1-11 класаў (дарожная бяспека, пажарная бяспека, электрабяспека, бяспека на вадзе) | май | Класныя кіраўнікі |
2 | Правесці анкетаванне з мэтай выяўлення занятасці вучняў у час летніх канікул і месца іх знаходжання, па выяўленні жадаючых прайсці аздараўленне ў загарадных лагерах | студзень, май | Нам. дырэктара па ВВР, класныя кіраўнікі, педагог сацыяльны |
3 | Правесці прафілактычная гутаркі па прадухіленні дзіцячай злачыннасці ва ўсіх узроставых групах. Арганізаваць сустрэчы з участковым інспек гарам, работнікамі ІСН і ДАІ | май | Нам. дырэктара па ВВР, сацыяльны педагог |
4 | Правесці кансультацыйныя гутаркі з бацькамі на тэму «Адказнасць бацькоў і непаўналетніх за правапарушэнні і злачынствы», «Роля бацькоў у арганізацыі правядзення вольнага часу школьнікаў у летні перыяд». Звярнуць увагу на павышэнне ролі і адказнасці бацькоў за паводзіны дзяцей асабліва ў летні нерыяд | май | Нам. дырэктара па ВВР, класныя кіраўнікі |
5 | Заслухаць справаздачу сацыяльнага педагога аб узаемадзеянні з бацькамі на рэалізацыі Закона РБ «Аб правах дзіцяці» | май | Адмінісграцыя, сацыяльны педагог |
6 | Правесці кансультацыйную гутарку з бацькамі і вучнямі аб неабходнасці абавязковага выканання пастановы аблвыканкама аб знаходжанні вучняў на вуліцы і ў грамадскіх месцах у вячэрні час. | Май | Нам. дырэктара па ВВР, сацыяльны педагог, участковы інспектар |
8 | Арганізаваць работу прышкольнага аздараўленчага лагера “Дружба” | май, чэрвень | Адміністрацыя, кл. кіраўнік |
9 | Правесці актыўную работу па вывучэнні старонак «Чырвонай кнігі» і захаванні расліннага і жывёльнага свету, вывучэнні правіл паводзін на прыродзе | чэрвепь-жнівень | Бібліятэкар,
настаўнікі пачатковых класаў |
10 | Правесці кансультацыйную работу з вучнямі, настаўнікамі, бацькамі, адказнымі работнікамі ААТ «Шані -аграпрадукт» па арганізацыі працоўнай дзейнасці вучняў у летні перыяд | май | Нам. дырэктара па вучэбна-выхаваўчай рабоце |
11 | Аказаць дапамогу ў арганізацыі работы вучняў у час «Жатвы — 2018» ў адпаведнасці з юрыдычнымі нормамі. | чэрвень-жнівень | Кл. кіраўнікі, прадстаўнікі ААТ «Шані-аграпрадукт» |
12 | Аказаць дапамогу работнікам сельскага клуба у падрыхтоўцы выступленняў агітбрыгады на тэму «Хлеб – гэта наша багацце», ( Дажынкі — 2018). | ліпень-жнівень | Загадчык клуба, педагог-арганізатар |
13 | Скласці прыкладны графік вытворчай практыкі і наладзіць дакладны ўлік яе праходжання | чэрвень-жнівень | Загадчык вучэбна-доследн. участка, лабарант |
14 | Арганізаваць работу разнаўзроставых атрадаў па месцьт жыхарства | чэрвень-жнівень | Педагог-арганізатар |
15 | Арганізаваць работу атрада «Міласэрнасць» у межах аперацыі «Клопат» на ўвесь летні перыяд | чэрвень-жнівень | Педагог-арганізатар |
16 | Правесці мерапрыемствы, прысвечаныя юбілейным датам. | чэрвень-жнівень | Педагог-арганізатар, бібліятэкар |
17 | Арганізаваць і правесці экскурсіі і паходьг (па асобнаму плану) | чэрвень-жнівень | Класныя кіраўнікі |
18 | Правесці акцыі «Школьны двор», «Квітней , наша веска!», «Чысть лес» | чэрвень-жнівень | Працуючыя настаўнікі |
19 | Арганізаваць спартыўныя спаборніцтвы паміж старэйшымі вучнямі і моладдзю вёскі | чэрвень | Настаўнік фізкульт. і зд., педагог-арганізатар, сельсавет |
20 | Саставіць графік дзяжурства настаўнікаў і бацькоў на дыскатэках у сельскім клубе | чэрвен -жнівень | Нам.дырэктара па вучэбна-выхаваўчай рабоце |