Вызначылі рабочыя групы для колькаснага і якаснага аналізу раслін, якія растуць ў розных умовах на тэрыторыі ўстановы адукацыі.
Удзельнікі: вучні 5-8 класаў
- Ганчарук Ангеліна
- Пекун Кірыл
- Пасько Міхаіл
- Папова Юлія
- Краўчук Пётр
- Ціханчук Паліна
- Шпарла Іван
- Шчалкунова Ганна
- Андрухін Ягор
- Варажбіцкі Інакенцій
- Гац Кацярына
- Крысевіч Юлія
- Пераедзенка Аляксандр
- Андрухін Іван
- Бабей Ягор
- Гац Канстанцін
- Канюшык Вікторыя
- Пекун Данііл
- Рамановіч Анастасія
- Выбралі месца для даследавання
- Размясцілі мятровыя лінейкі на зямлі, каб вызначыць пляцоўкі для даследавання.
- Даследавалі чатыры пляцоўкі ў розных умовах. Зрабілі здымак раслін, запісалі, колькі экземпляраў раслін кожнага віду расце на кожнай пляцоўцы.
- Пасля даследавання сабралі ўсіх вучняў і параўналі вынікі, якія былі атрыманы ў розных месцах. Прааналізавалі вынікі працы.
Спіс дзікарослых травяністых раслін і іх колькасць:
Першая пляцоўка:
трыпутнік сярэдні -11
мятлік лугавы – 7
дзьмухавец лекавы — 2
рамонак аптэчны — 2
канюшына лугавая — 7
ачыток (седум) — 3
ястрабок — 19
Другая пляцоўка
асліннік двухлетні — 9
трыпутнік сярэдні -3
мятлік лугавы – 11
дзьмухавец лекавы — 2
ачыток (седум) – 21
ястрабок — 11
Трэцяя пляцоўка
ястрабок – 17
булаваносец седаваты – 17
мятлік лугавы – 19
дзьмухавец лекавы – 5
Чацвёртая пляцоўка
цімафееўка лугавая – 12
шчаўе – 7
трыпутнік сярэдні – 3
мятлік лугавы – 23
ястрабок валасісты – 13