Заданне 1.2
Вывучыць відавую разнастайнасць дзікарослых травяністых раслін у розных умовах на тэрыторыі ўстановы адукацыі выкарыстоўваючы рамку 1 м2
- Вызначылі рабочыя групы для колькаснага і якаснага аналіза раслін, якія растуць ў розных умовах на тэрыторыі ўстановы адукацыі.
- Выбралі месцы для даследаванняў.
- Размяшчалі рамку на зямлі ў розных месцах на тэрыторыі ўстановы адукацыі.
- Даследавалі чатыры пляцоўкі. Зрабілі здымак раслін, запісалі колькасць экзэмпляраў раслін кожнага віду, якія растуць на пляцоўцы ўнутры рамкі.
- Пасля даследавання сабралі ўсіх вучняў і параўналі вынікі, якія былі атрыманы ў розных месцах. Прааналізавалі вынікі даследаванняў.
Спіс дзікарослых травяністых раслін і іх колькасць
Першая пляцоўка:
трыпутнік -3
мятлік лугавы — 17
тысячалістнік сярэдні — 5
дзьмухавец лекавы — 6
вераніка дубраўная – 17
аістнік – 3
люцік прамастаячы – 4
Другая пляцоўка
дзьмухавец лекавы — 3
маці-і-мачаха звычайная — 4
тысячалістнік звычайны — 17
трыпутнік сярэдні — 9
мятлік лугавы — 37
звяздчатка сярэдняя — 59
канюшына лугавая — 7
ястрабінка валасістая — 29
Трэцяя пляцоўка
ястрабінка валасістая — 61
мятлік лугавы — 27
вераніка дубраўная — 29
цімафееўка лугавая – 11
ачыток седум – 31
Чацвёртая пляцоўка
тысячалістнік звычайны — 7
ястрабінка валасістая — 62
мятлік лугавы — 26
вераніка дубраўная — 17
люцік прамастаячы — 3
ачыток седум — 41
Вывад: на прышкольнай тэрыторыі найбольш распаўсюджанымі з’яўляюцца ястрабінка валасістая, звяздчатка сярэдняя, ачыток седум.
Дата выканання: май 2024 года.
Удзельнікі: вучні 5-7 класаў
Спіс вучняў
- Андрухін Ягор
- Варажбіцкі Інакенцій
- Гац Кацярына
- Крысевіч Юлія
- Пераедзенка Аляксандр
- Сіліна Сняжана
- Ганчарук Ангеліна
- Краўчук Пётр
- Папова Юлія
- Пасько Міхаіл
- Пекун Кірыл
- Шпарла Іван
- Ціханчук Паліна
- Шчалкунова Ганна
- Бабей Ягор
- Гац Канстанцін
- Канюшык Вікторыя
- Пекун Данііл
- Рамановіч Анастасія