Заданне 1.2 Вывучыць зменлівасць відавой разнастайнасці дзікарослых травяністых раслін у розных умовах на тэрыторыі ўстановы адукацыі на пляцоўках плошчай 1м2

Вызначылі рабочыя групы для колькаснага і якаснага аналізу раслін, якія растуць ў розных умовах на тэрыторыі ўстановы адукацыі.

Удзельнікі: вучні 5-8 класаў

  1. Ганчарук Ангеліна
  2. Пекун Кірыл
  3. Пасько Міхаіл
  4. Папова Юлія
  5. Краўчук Пётр
  6. Ціханчук Паліна
  7. Шпарла Іван
  8. Шчалкунова Ганна
  9. Андрухін Ягор
  10. Варажбіцкі Інакенцій
  11. Гац Кацярына
  12. Крысевіч Юлія
  13. Пераедзенка Аляксандр
  14. Андрухін Іван
  15. Бабей Ягор
  16. Гац Канстанцін
  17. Канюшык Вікторыя
  18. Пекун Данііл
  19. Рамановіч Анастасія
  20. Выбралі месца для даследавання
  21. Размясцілі мятровыя лінейкі на зямлі, каб вызначыць пляцоўкі для даследавання.
  22. Даследавалі чатыры пляцоўкі ў розных умовах. Зрабілі здымак раслін, запісалі, колькі экземпляраў раслін кожнага віду расце на кожнай пляцоўцы.
  23. Пасля даследавання сабралі ўсіх вучняў і параўналі вынікі, якія былі атрыманы ў розных месцах. Прааналізавалі вынікі працы.

Спіс дзікарослых травяністых раслін і іх колькасць:

Першая пляцоўка:
трыпутнік сярэдні -11

мятлік лугавы – 7

дзьмухавец лекавы — 2
рамонак аптэчны — 2
канюшына лугавая — 7
ачыток (седум) — 3
ястрабок — 19

Другая пляцоўка

асліннік двухлетні — 9

трыпутнік сярэдні -3

мятлік лугавы – 11

дзьмухавец лекавы — 2
ачыток (седум) – 21

ястрабок — 11

Трэцяя пляцоўка
ястрабок – 17

булаваносец седаваты – 17

мятлік лугавы – 19

дзьмухавец лекавы – 5
Чацвёртая пляцоўка
цімафееўка лугавая – 12

шчаўе – 7

трыпутнік сярэдні – 3

мятлік лугавы – 23

ястрабок валасісты – 13

Добавить комментарий