Этапы работы:
- На працягу 10 дзён вучні здымалі паказанні лічыльнікаў выкарыстання энергіі дома;
- Вывучылі пашпартныя дадзеныя прыбораў, якія выкарыстоўваюцца дома;
- Адсачылі прыкладны час работы кожнага электрапрыбора і час карыстання асвятленнем;
- Вылічылі расход электраэнергіі на працягу сутак і 10 дзён;
- Склалі “энергетычныя” пашпарты сваіх дамоў;
- Правялі аналіз энергаспажывання бытавых прыбораў;
- Па выніках даследванняў вучняў стварылі памяткі па эканамічным выкарыстанні электраэнергіі і цяпла ў сваім доме;
- Азнаёмілі членаў сямей з распрацаванымі памяткамі;
- На працягу 10 дзён рабяты прадоўжылі даследаванні, выконваючы рэкамендацыі памятак;
- У ходзе назіранняў было заўважана нязначнае памяншэнне спажывання электраэнергіі;
11.На класных гадзінах пазнаёмілі вучняў іншых класаў з вынікамі праведзеных даследаванняў.
Вывад.
У выніку даследаванняў былі зроблены вывады, што асноўнымі прычынамі нерацыянальнага выкарыстання электраэнергіі і цяпла ў хатніх умовах з’яўляюцца:
- пакінутыя ў рэжыме чакання электрапрыборы;
- выкарыстанне агульнага асвятлення пакоя без неабходнасці;
- выкарыстанне лямп накальвання замест энергазберагаючых;
- няпоўная загрузка пральнай машыны;
- кіпячэнне поўнага чайніка вады замест неабходнай колькасці;
- батарэі ацяплення пад вокнамі закрыты шторамі;
- перагрэў пакояў пры ацяпленні;
- недастаткова ўцеплены на зіму вокны і ўваходныя дзверы.